Interieur kledingwinkel

Het interieur voor een kledingwinkel

Het interieur bij een kledingwinkel is enorm belangrijk. Kledingwinkels hebben ook altijd een bepaalde doelgroep. Bij het ontwerpen van het interieur van kledingwinkels moet men rekening houden met het koopgedrag van de klanten. Klanten kopen sneller producten wanneer ze zich thuis voelen.

Interieurproject FOUR Amsterdam ontwerp design kledingwinkel

Interieurontwerper

Het inschakelen van een interieurontwerper is slim. Zij hebben de kennis en ervaring met het ontwerpen van kledingwinkels. Het is belangrijk dat je samen gaat werken met een interieurontwerper waarbij je je goed voelt. Het doel van de winkel weergeven in het interieur is het belangrijkste aspect bij het ontwerpen van de winkel. Hier kunnen verschillende elementen voor gebruikt worden. Ook zijn kleuren heel belangrijk in een kledingwinkel. Zo associëren mensen rood vaak met stress. De kleuren blauw of blauwe tinten en lichtere kleuren laten mensen zich meer op hun gemak voelen. Let op dat je bij het maken van een kleurkeuze altijd rekening blijft houden met de doelgroep.

Interieurproject FOUR

Voor het compleet nieuwe interieur van de winkel FOUR in Amsterdam heeft JSPR het interieurontwerp mogen maken. Zij hebben RUW gevraagd om midden in de winkel een mooie eyecatcher te maken, en dit is het resultaat. Zo iets zie je niet elke dag!

We hebben hiervoor een hele grote berg met latten omgetoverd tot een levensgrote cocoon. In deze tunnel van hout hangt slechts een gedeelte van de bijzondere collectie van FOUR.

Het interieur van deze winkel is zelfs terug te vinden in een Powershop 6 editie van Frame Magazine!

Is jouw winkelinterieur er aan toe om gepimpt te worden..? Vraag het ons, wij denken graag mee over het ontwerp en de uitvoering!